8.31.2006

Elo saladus

Muide, presidendivalimisi telekast jälginud inimesed, urgitsejad vajavad abi ühiskonnas oluliste protsesside mõtestamisel!

Nimelt näitas otse-eetris, kuidas Toomas-Hendrik Ilvese selja taga istunud innukat blondi reporterit Elo Mõttust moositi. Moosijaks oli noorhärra, kes varem töötas Eesti Nato Ühingu esimehena ja praegu Ilvese sülekoerana Europarlamendis.

Kuna reporter kenitles ja kõkutas sõjardi sosistamiste peale, peame me äärmiselt oluliseks välja selgitada, millega Eesti ajakrijandust ära osteti. Kes nägi, kuulis või arvata oskab, palun täitke oma kodanikukohust ning teavitage meid õigest variandist.

a) "Kle ega siin kaua lähe, tule ma näitan sulle pärast püssa ja raketta."

b) "Tead MEIE TOOMAS-HENDRIKUGA mõtlesime siin et teeks pärast GLORIAS ühe konjaki, sest MEILE TOOMAS-HENDRIKUGA meeldib konjak väga ja MEIE TOOMAS-HENDRIKUGA peame seda MEIE STAATUSES MEESTE jaoks äärmiselt sobivaks napsuks. Sa võid meiega kaasa tulla."

c) "Tead sa ei kujuta ette kui paljusid inimesi siit saalist MA tunnen. Enamik on lollid, a mõnega on päris huvitav vestelda. Aga enamik, MA ÜTLEN, on ikka mitteintellektuaalse orientatsiooniga inimesed. MEIL EUROPARLAMENDIS on sellega siin võrreldes ikka hoopis teine seltskond. Kle mul on sulle pärast üks jutt."

d) Muu

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

pakun välja, et sülekoer ütles: Tule Elo, ma näitan sulle, kuidas tähed altpoolt paistavad. või: minu arust on naise positsioon ühiskonnas horisontaalne. või: tahad, ma näitan sulle oma tilli.

Anonüümne ütles ...

"Elo...Õnn on see kui hommikukastene muru mune kõditab".