8.22.2006

Blondid Kristiinad lähevad poliitikasse :(

Kristiina on mu lemmik-tütarlapsenimi.
Blond on mu lemmik juuksevärv.
Kerged elukombed on mulle väiksest saati meelt mööda olnud.
Aga vat poliitikud mulle ei meeldi.
Paraku, paistab, on Eesti parteid võtnud eesmärgiks kõik blondid kerglased Kristiinad oma ridadesse kahmata.


(EPL-i pilt)

Kristiina nr 1
Ansipil on nüüd üks Kristiina. Blond. Brüsselis olla piirivalve ta omal ajal rajalt maha võtnud, pidades teda maale trügivaks Ida-Euroopa prostituudiks (Indrek Tarand teab sellest lähemalt rääkida).




Kristiina nr 2
Savipätsakal on teine Kristiina. Astus parteisse tähendusrikka sõnumiga, et "tark ei torma": "Ma pole veel jõudnud nende seisukohtadega tutvuda, aga ma lähemal ajal teen seda kindlasti," ütles ta toona ajalehele.
Ning Kroonikale: "Naabrimees Küllo Arjakas kutsus. Mina olin 19 ega teadnudki, mis asi see erakond on. Kui see Arjakas oleks olnud Reformi- või Vene Erakonnast, oleks ma sinna ka läinud."



Kristiina nr 3

Ja kõige lõpuks kõige hirmsam lugu, tänane uudis: Kristiina Supernoova-Bellanova astus Res Publicasse. Halva mängu juures on hea Supernoova lubadus ajakirjale Kroonika, et kuna poliitika teda praegu ei huvita, siis enne aastat-paari ta aktiivsemalt toimetama ei asu.
Samas, arvestades viimase aja traditsioone kultuuriministri ametikoha täitmisel, võime temast ilmselt 2007. aasta valimiste järel rohkem kuulda.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

mina oleks nõus neile kõigile kolmele kotid taha keerama. Ojulandi paneks muidugi ainult tagant.