8.21.2006

Anne Veski

Käisin 20. augustil Kadriorus. President ja Majandusminister pidasid kõnesid.

Okei. Noh, andke minna, presidendivalimise hooaeg. Midagi teha pole. Loomulikult valitakse seltskonda, keda kutsutakse Meie Arnoldi jutule sellisel tähtsal päeval.
Ma põhimõtteliselt vihkan pedesid, günekolooge ja muid jobusid, kes üritavad teisele perse pugeda. Ja nüüd on veel üks põhjus juures Majandusministrit vihata. Seesama sooritus, mis ta seal tegi - verbaalne fisting mingile väetile vanamehele.
Majandusminister: "Kadrioru aias meenub mulle alati fraas Anne Veski laulust: "Roosiaias ringi kuninganna käib, ootab oma Rüütlit ta.""
Rahvas alguses sahistas, vaatasid ringi. Siis paar tükki jagasid nalja välja. Siis rahvas naeris. Siis jagas Ingrid matsu ära. Hakkas kaa naerma. Arnold vaatas, et Ingrid naerab, hakkas kaa kõkkutama. Teate küll, täpselt nii Kõkutama, nagu ta Pehmetes Ja Karvastes teeb. Täpselt niisamuti.
Savisaar oli rahul. Ta oli platsitäie penskareid kõkutama ajand. Ja Ingridilt plusspunkte teenind. Arnoldile on vaja aint sellepärast ju pugeda, et see Teistele meeldib.
Anoh, mis mina kõrgemast poliitikast, kõrgemast huumorist, kõrgemast talupidamisest ja kõrgemast pugemisest tean. Mina olen ju tavaline Poliitiline Infomüra.

Kommentaare ei ole: