2.12.2007

Roheline rull

"oh, no lasevad alles jama musa.. tra, mingi billi idol. Kammoon, ise tahab mingi äge hip-hop-popp-tip-top uuno raadio olla.. hommikul võiks ikka miski mind üles ajda. proovin powerhitti. nii. vittu pean maki ära vahetama siin autos. ok, vist sain. palju normaalsem tümakas. nii. ma ei saa aru oma eidest, kes kuulab kuku raadiot, see on nii iba ju. Kammoon, mingi tebelak teeb omast arust nalja. Sky plussis ikka normaalsed mehed, panevad norm teksti. Need tüngakõned on täitsa perses kui lahedad. muhahaaa. Ma ei taha viimasel ajal poliitikast kuuldagi. Tra, nagu vähe ma peaks igasugustes saadetes käima ja mölisema nende vanade riigikogu peerudega. ma ei viitsi tegelt üldse poliitikat ajada... poliitikud on kõik jobud. Ja saavad lõuksi varsti, nagu karvased ennemuiste. a tra eit kodus ajabmin sinna poliitikasse, räägib et parem palk ja hea pension.. naahui, ma olen vaba mees, miks ma pean tema eest hoolitsema. tra, a teeksi nii. et saadan perse ja asi tahe. Lähen ja olen vaba mees, reisik kuskil või midagi, väike import - eksport. Samas, kurat, maja ja auto ju tema nimel.. noh, perse. noh, selge. Okei, ma teen talle selle tuuliku ära sinna aeda. A siis on kõik kaa! Ma ei tea, mis ta ajab sed rohelist elektrit ja savimaju, no mida kuradit ta päästab sellega. Delfiine vä? Nagunii ei muutu ju sittagi. Ja mina pean kõigele takka kiitma. Õiged mehed kütavad bensiiniga raisk. TSAHH! A näe, mulle käib eit kaelapeale. Oh, ei ole elu kerge. Õnneks on maailmas enamus inimesi luuserid. Ja mina olen tegija," rääkis Marek Strandberg oma lapsele teda kooli viies.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ma sain nii aru, et ta rääkis seda oma koerale ja tegelt hoopis praami peal

Anonüümne ütles ...

oled idioot või mis.