2.14.2007

Häid pseudopühi, raisk!

Tänasel kaunil ja hingesoojusest pakataval päeval tsiteerime kahte klassikut.
Esimene tsitaat, et mitte öelda kolumn, pärineb tuntud eks-blogijalt ja meie healt sõpsilt.
---
Tsitaat nr 1:
Head sõbrapäeva teilegi, värdjad.
Pistke endale anaali see kuradi juutide väljamõeldud püha. Jooge kokakoolat, ostke viru keskusest kolme tonni eest naistele kola kokku ja saatke telfist kaarte kui tahate. Jätke mind palun rahule.
Ma küsin: kus te debiilikud vabariigi aastapäeval hoopis olete. Kas ma näen teid paraadil või Tartus Toomemäel? ei. Teile munajoodikutele läheb ainult tarbimine korda. Ustavus ja pühendumine on teile pealikaudsetele pede-kosmopoliitidele nagu Koyoto protokoll jänkidele ja tibladele.
Kas te sitapead üldse teate mis on sõprus? Sõprus pole roosid korra aastas või sms, mis kuskilt pasaportaalist loetud. Pistke oma sõrm sõbrale perse ja nuusutage - see on sõpruse hind.

Siiralt Teie,
Shoulddrinkmore
...

Ja teiseks: mina, Lauks, olen täna saanud juba pool tosinat südamlikku ja harrast teadet selle kohta, kui asendamatu ja haruldane ma olen, kuidas olen palju päikest toonud kellegi päevadesse ja kuidas mu peale mõeldes süda soojaks läheb.
See kõik on muidugi õige, kuid selliseid teateid saates kustutage vähemalt ülejäänud 48 adressaati ära ja saatke need teated sõpradele ükshaaval. Nii jääb vähemalt muljegi, et tegu on siira sooviga.
Kuniks aga võltssüdamlikud masspostitused jätkuvad, siis...

Tsitaat nr 2:

Türa raisk, sellist ila pean ma kuulama!

Siiralt Teie,
Rein Lang

Kommentaare ei ole: